🚚 Безплатна доставка за поръчки над 80 лева
Общи условия

Ако желаете да станете клиент или активен потребител на нашия уеб магазин, моля, прочетете внимателно нашите Общи условия и използвайте услугите ни само ако сте съгласни с всички тях и сте обвързани с тях.

Техническата информация, необходима за използването на уебсайта, която не се съдържа в настоящите Общи условия, е предоставена в друга информация, достъпна на уебсайта. Разпоредбите на настоящите Общи условия и уведомленията и другата информация, налична на Сайта, се четат заедно и се тълкуват във връзка едни с други. В случай на несъответствие между съдържанието на настоящите ОУ и съдържанието на известията и другата информация, налична на Уебсайта, предимство имат разпоредбите на настоящите ОУ.

  1. Въведение

Настоящите общи условия (наричани по-долу "ОУ") съдържат общите условия за ползване на уебсайта, които не са индивидуално договорени от страните, за лицата ("Потребител"), които използват продуктите и услугите, достъпни на уебсайта https://sparkl.bg ("Уебсайт"). С регистрацията и подаването на поръчка Потребителят потвърждава и приема условията на настоящите ОУ.

  1. Доставчикът на услуги

Име: Giftery International Ltd.

Пощенски адрес: 1055, Budapest, Hungary, Falk Miksa utca 28. 6/1 61 bell

Адрес на бизнес помещенията: няма

Име на представителя: Pinczi Mihály Ádám, управляващ директор

Регистрационен номер на дружеството: 13-09-216571

Наименование на регистриращия съд: Budapest District Court

Данъчен номер: 27507500-2-13

Данъчен номер на Общността: HU27507500

Финансова институция, която държи сметката: Revolut Bank UAB

IBAN: LT923250034211111161

Swift/BIC: REVOLT21

Електронен адрес: info@sparkl.bg

  1. Търговски дейности на услуги за доставка на пощенски пратки

Чрез Уебсайта Доставчикът на услуги извършва продажби на дребно на потребителски стоки, както и продажби по пощата и по интернет.

В хода на търговските си дейности Доставчикът на услуги внася определени продукти от страни извън Европейското икономическо пространство и следователно се счита за производител на продукта за целите на правилата за отговорност за продукта. В други отношения Доставчикът на услуги, в качеството си на дистрибутор на продуктите, е освободен от всякаква отговорност за вреди, причинени от продукта, ако производителят е посочен в продуктите, в съответствие с разпоредбите на Гражданския кодекс. 6:553.

Потребителите могат да намерят потребителските стоки и други продукти, продавани на Уебсайта, в съответните точки от менюто на Уебсайта.

  1. Разпространявани продукти

Доставчикът на услуги предоставя информация за отделните продукти в техните информационни листове на уебсайта. Всички търговски съобщения на Сайта трябва да се разглеждат във връзка с разпоредбите на настоящите ОУ.

Доставчикът на услуги доставя Продуктите на Потребителите в състояние, подходящо за използването им по предназначение. Доставчикът на услуги не носи отговорност за каквито и да било щети, произтичащи от неподходяща употреба на продукта.

  1. Условия за ползване

5.1. Незначителни потребители

Регистрацията и приемането на поръчки на Потребители под 18-годишна възраст или с ограничена дееспособност изисква съгласието на техния законен представител или настойник, в противен случай Доставчикът на услуги не е в състояние да приеме поръчката на непълнолетния или на Потребителя с ограничена дееспособност, поръчката, направена по този начин, ще бъде анулирана, а регистрацията ще бъде изтрита.

5.2. Отговорност

Доставчикът на услуги изключва всякаква отговорност за поведението на Потребителите. Освен това той декларира, че Потребителят носи пълна и единствена отговорност за собственото си поведение.

Потребителят е длъжен да се увери, че не нарушава закона или правата на трети лица, пряко или косвено, когато използва уебсайта.

Доставчикът на услуги има право, но не е длъжен, да проверява съдържанието (напр. коментари), което Потребителите могат да направят достъпно при използването на уебсайта. Доставчикът на услуги има право, но не и задължение, да търси признаци за незаконна дейност по отношение на публикуваното съдържание. Доставчикът на услуги не носи отговорност за публикуваното съдържание.

5.3. Авторски права

Целият уебсайт и неговото съдържание (напр. текстове, изображения, графики) са защитени с авторско право и поради това е забранено всякакво копиране, промяна или разпространение с търговска цел.

  1. Извършване на покупка в уебсайта

6.1. Процес на поръчване

6.1.1. Количка

Уебсайтът предоставя на Потребителите възможността да правят онлайн поръчки. Избраният продукт може да бъде добавен в количката за пазаруване чрез натискане на бутона "Добави в количката". Потребителят може да провери съдържанието на кошницата за пазаруване, като избере елемента от менюто Кошница за пазаруване. Тук можете да промените количеството на продукта, който желаете да поръчате, или да изтриете артикула.

В менюто Количка Потребителят има право да използва купоните, предоставени от Доставчика на услуги, като въведе кода на купона. Предимствата и отстъпките, предоставяни от всеки талон, могат да бъдат намерени в търговското съобщение, съобщено в момента на предоставяне на талона. Като общо правило, отстъпките, предоставяни от купоните, не могат да се комбинират и за една поръчка може да се използва само един купон, по избор на Потребителя.

Потребителят може също така да избере най-подходящия за него начин на доставка, като използва менюто на количката. Доставчикът на услуги ще посочи общата цена на всеки метод на доставка до него. Допълнителна информация за всеки метод на доставка е предоставена в настоящите ОУ.

6.1.2. Касиер

Потребителят може да продължи процеса на покупка, като щракне върху бутона Продължи към касата. Уебсайтът не предоставя възможност за регистрация, Потребителите винаги имат право да правят индивидуални поръчки.

В интерфейса на касата Потребителят трябва да избере подходящия за него начин на плащане, както и да провери всички предварително предоставени данни, както и продуктите и количествата на продуктите, които ще бъдат поръчани. В случай на грешки при въвеждането на данни, Потребителят може да коригира предоставените данни. Ако всичко е правилно, можете да финализирате поръчката си, като кликнете върху бутона "Плащане". Ще получите потвърждение за това на уебсайта или по електронна поща. Ако след потвърждаване на поръчката (напр. в електронното съобщение за потвърждение) Потребителят забележи неверни данни, той трябва да уведоми незабавно, но не по-късно от 24 часа, Доставчика на услуги.

6.2. Обвързващ характер на офертата, потвърждение

Доставчикът на услуги информира Потребителя в рамките на 48 часа от получаването на поръчката чрез потвърждение по електронната поща, което се изпраща на предоставения от Потребителя адрес на електронна поща. Ако Потребителят не получи потвърдителния имейл в рамките на 48 часа, той се освобождава от задължението си да направи оферта и не е длъжен да приеме доставката на поръчаните продукти.

Електронното писмо за потвърждение съдържа данните, предоставени по време на покупката, данните за поръчката, името на поръчания(ите) продукт(и), цената, избраните начини на плащане и доставка, серийния номер на поръчката и освен това всички коментари, направени от Потребителя по поръчката.

6.3. Изготвяне на договора

Договорът може да бъде сключен само на унгарски език. Поставянето на поръчката се счита за договор, сключен по електронен път, който се урежда от разпоредбите на Закон CVIII от 2001 г. за някои въпроси на електронните търговски услуги и услугите на информационното общество ("Eker tv."). Договорът се подчинява на разпоредбите на Правителствено постановление 45/2014 (26.II.) относно подробните правила за договорите между потребители и предприятия, като се имат предвид разпоредбите на Директива 2011/83/ЕС на Европейския парламент и на Съвета относно правата на потребителите.

В допълнение към автоматично изпратеното електронно писмо за потвърждение, Доставчикът на услуги ще изпрати на Потребителя второ електронно писмо (отделно електронно писмо за приемане) в рамките на още 48 часа, с което ще приеме офертата на Потребителя. Договорът се сключва след получаване от Потребителя на отделното електронно писмо за приемане на офертата от страна на Доставчика на услуги. При липса на уведомление за това второ електронно писмо за приемане от страна на Доставчика на услуги договорът за продажба не се сключва с Потребителя и Доставчикът на услуги не е задължен да достави стоките.

6.4. Регистрация на договора

Договорът, сключен чрез уебсайта, не представлява писмен договор, Доставчикът на услуги не го архивира и той не е достъпен впоследствие. Доставчикът на услуги не се подчинява на разпоредбите на Кодекса за поведение.

6.5. Фактура

Доставчикът на услуги издава фактура за продажбата на стоките, която се изпраща на електронния адрес, предоставен от потребителя в момента на доставката.

Доставчикът на услуги издава една единствена фактура за поръчката, фактурата не може да бъде разделяна, за тази цел трябва да се подаде отделна поръчка.

6.6. Плащане

Уебсайтът позволява на Потребителите да използват следните методи за плащане.

6.6.1. Плащане с кредитна карта

Можете да платите за продуктите удобно и сигурно с кредитна карта. Когато плащате с кредитна карта, можете да платите чрез защитения интерфейс за плащане на Stripe. Никакви данни за клиента не се предават на Stripe и не се получават банкови данни, освен потвърждение за успеха на транзакцията.

Можете да плащате на нашия уебсайт със следните видове карти:

Visa Classic (релефна)

MasterCard (релефна)

American Express

Visa Electron (не релефна) и Maestro, в зависимост от издателя - за тези карти издателят определя използването на картата онлайн, ако тя е оторизирана, нашата система може да я приеме.

За подробности относно начина на плащане с кредитна карта вижте общите условия на Stripe!

  6.6.2. Получаване

Ако желаете да заплатите стойността на поръчката си при получаване на пратката, можете да изберете метода на плащане "Наложен платеж". В този случай стойността на поръчания(ите) продукт(и) трябва да бъде платена лично на служителя на куриерската служба при пристигането на пратката.

Плащането с наложен платеж се извършва от партньор на доставчика на услуги и се подчинява на общите условия на превозвача.

6.7. Възможности за взимане, доставка

Доставчикът на услуги предоставя на Потребителите следните възможности за вземане и доставка:

6.7.1. Куриерска услуга (Econt)

Пратките се доставят от служители на куриерската служба, обикновено между 8 и 17 ч. в работни дни, като куриерската служба предварително информира клиента чрез SMS за пристигането на пратката, в който куриерската служба посочва 3-часов интервал за пристигането на пратката. Ако не сте вкъщи през този период, препоръчително е да посочите служебен адрес като адрес на доставка (ако има такъв).

Ако куриерът не успее да открие някого на посочения от вас адрес, той ще остави съобщение и вие ще можете да попитате диспечера за пратката на посочения телефонен номер. Куриерът ще опита отново на следващия ден. Ако и втората доставка е неуспешна, куриерът ще върне стоката в обекта и поръчката ще бъде анулирана. Разходите за доставка на непотърсени пратки ще бъдат начислени на клиента!

Поръчките от нашия уеб магазин се доставят от куриерска фирма Econt.

При получаването на продукта потребителят трябва да провери дали продуктът не е повреден. Ако потребителят забележи някакви повреди по опаковката или продукта, той може да поиска от куриера да състави протокол. В противен случай получаването на продукта от куриера и подписването на документа за получаване представлява приемане на количеството и качеството на продукта, поради което Доставчикът на услуги няма да може да приема последващи рекламации относно количеството след заминаването на лицето, извършило доставката.

Ако опаковката или продуктът са видимо повредени в момента на получаване и повредата е настъпила преди получаването на стоката, Доставчикът на услуги осигурява безплатно връщане или замяна на продукта.

Освен ако не е договорено друго, доставчикът на услуги предоставя (доставя) продукта на потребителя незабавно, но не по-късно от тридесет дни след сключването на договора (т.е. приемането на поръчката от доставчика на услуги). В случай на забава от страна на Доставчика, Потребителят има право да определи гратисен период. Ако Доставчикът на услуги не изпълни задълженията си в рамките на гратисния период, Потребителят има право да се откаже от договора, в допълнение към всякакви други претенции за гаранция за удобство. Потребителят има право да се откаже от договора, без да определя гратисен период, ако Доставчикът на услуги е отказал да изпълни договора или ако договорът е трябвало да бъде изпълнен в определения момент на изпълнение, а не в друг момент, съгласно споразумението на страните или разпознаваемата цел на услугата. Без да се ограничава от горното, Потребителят има право да упражни всички свои права на гаранция за удобство съгласно Гражданския кодекс, които не са ограничени в случай на Потребител, който е потребител.

  1. Право на оттегляне

7.1. Процедура за упражняване на правото на оттегляне

Съгласно Правителствено постановление 45/2014 (26.II.) относно подробните правила за договорите между потребителите и предприятията, Потребителят има право на отказ от договора без основание в рамките на определен законов срок в случай на договори извън търговския обект и от разстояние.

Според действащото тълкуване на Гражданския кодекс потребител е всяко физическо лице, което действа извън рамките на своята професия, самостоятелна заетост или стопанска дейност. В случай на Потребител с право на отказ, Доставчикът на услуги има право да провери по всяко време дали Потребителят е потребител във връзка с поръчката.

Потребителят може да упражни правото си на отказ, без да посочва причини, в срок от четиринадесет (14) дни от датата на получаване на продукта или, в случай на доставка на няколко продукта, на последния доставен продукт, от Потребителя или от трето лице (различно от превозвача), посочено от Потребителя. Потребителят може да упражни правото си на отказ и през периода между датата на сключване на договора и датата на получаване на стоките.

Ако Потребителят желае да упражни правото си на отказ, той трябва да изпрати ясно изявление за намерението си да се откаже от договора до Доставчика на услуги в рамките на срока, посочен по-горе, като използва някоя от данните за контакт, посочени в раздел 2 от настоящите ОУ (например по пощата или по електронна поща), и да уведоми Доставчика на услуги. За същата цел Потребителят може да използва и образеца на формуляр за отказ, приложен към настоящите ОУ.

Счита се, че Потребителят е упражнил правото си на отказ в рамките на срока, ако изпрати своето уведомление за отказ до Доставчика на услуги преди изтичането на срока, посочен по-горе. В случай на писмено оттегляне се счита, че то е упражнено в рамките на срока, ако Потребителят изпрати декларацията си за това на Доставчика в рамките на 14 календарни дни (до 14-ия календарен ден). В случай на уведомяване по пощата, датата на изпращане по пощата, в случай на уведомяване по електронна поща, датата на изпращане на електронната поща се взема предвид от Доставчика на услуги за целите на изчисляване на срока. Потребителят трябва да изпрати писмото си с препоръчана поща, така че датата на изпращане да може да бъде достоверно доказана. Тежестта на доказване, че Потребителят е упражнил правото си на отказ в съответствие с горепосочените и законовите разпоредби, се носи от Потребителя.

Доставчикът на услуги незабавно потвърждава получаването на уведомлението за отказ на потребителя по електронна поща.

В случай на отказ от договора потребителят трябва да върне поръчания продукт на доставчика на услуги на адреса, посочен в точка 2 от ASZF, незабавно, но не по-късно от 14 дни от датата на съобщението за отказа. Срокът се счита за спазен, ако Потребителят изпрати (изпрати по пощата или предаде на поръчаната от него куриерска служба) продукта преди изтичането на 14-дневния срок.

Преките разходи по връщането на продукта на адреса на Доставчика на услуги се поемат от Потребителя. Доставчикът на услуги не може да приеме пратка, върната с наложен платеж. В случай на отказ от договора на потребителя не се начисляват никакви други разходи освен разходите за връщане на продукта.

Ако Потребителят се откаже от договора в съответствие със законовите разпоредби, Доставчикът на услуги възстановява общата сума, платена от Потребителя за възнаграждението, включително разходите, направени във връзка с изпълнението (транспортни разходи), незабавно, но не по-късно от 14 дни от получаването на уведомлението за отказ от страна на Потребителя или от датата, на която е узнал за отказа. Изключение от това правило се прави за допълнителни разходи, възникнали поради това, че Потребителят е избрал начин на транспорт, различен от най-евтиния обичаен начин на транспорт, предлаган от Доставчика на услуги. Доставчикът на услуги има право да задържи възстановяването на сумата, докато продуктът не бъде върнат или докато потребителят не представи надеждно доказателство, че е върнат, в зависимост от това кое от двете събития настъпи по-рано.

За възстановяването на сумата Доставчикът на услуги използва същия начин на плащане като този, използван за първоначалната транзакция, освен ако Потребителят изрично не се съгласи с друг начин на плащане; Потребителят не поема никакви допълнителни разходи в резултат на използването на този начин на възстановяване на сумата.

Потребителят може да бъде държан отговорен за амортизацията на продукта, само ако тя се дължи на употреба, надхвърляща тази, необходима за установяване на естеството, характеристиките и функционирането на продукта.

7.2 В кои случаи потребителят няма право на отказ от договора?

Потребителят няма право на отказ в следните случаи:

  • В случай на договор за предоставяне на услуга, след като услугата е била извършена изцяло, ако Доставчикът на услуги е започнал изпълнението с изричното предварително съгласие на Потребителя и Потребителят е потвърдил, че губи правото си да прекрати договора, след като услугата е била извършена изцяло.

  • По отношение на продукт или услуга, чиято цена или такса е предмет на възможни колебания на финансовия пазар извън контрола на Доставчика, дори по време на 14-дневния срок за отказ.

  • В случай на продукт, който не е сглобяем, произведен от Доставчика на услуги по инструкции или по изрично искане на Потребителя, или продукт, който е ясно персонализиран за Потребителя. Нашите продукти Love Note и Love Cards попадат в тази категория.

  • За бързо развалящи се продукти или продукти с кратък срок на годност.

  • За продукти в запечатани опаковки, които не могат да бъдат върнати след отваряне след доставката по здравословни или хигиенни причини.

  • За продукт, който поради своето естество е неразделно смесен с други продукти след доставката.

  • По отношение на алкохолна напитка, чиято действителна стойност подлежи на пазарни колебания извън контрола на Доставчика и чиято цена е била договорена между страните в момента на сключване на договора за продажба, но договорът не е изпълнен до 30 дни след сключването му.

  • В случай на договор за изработка, при който Доставчикът се обръща към Потребителя по изричното искане на Потребителя за извършване на неотложни дейности по ремонт или поддръжка.

  • При продажба на копие на звукозапис или видеозапис или компютърен софтуер в запечатана опаковка, ако опаковката е била отворена от Потребителя след доставката.

  • За вестници, списания и периодични издания, с изключение на договори за абонамент.

  • За договори, сключени чрез публичен търг.

  • За договори за предоставяне на настаняване, транспорт, наемане на автомобил, кетъринг или развлекателни дейности, с изключение на жилищни услуги, когато в договора е определен краен срок или период за изпълнение.

Правото на отказ не се прилага за потребителя в случай на продукт, който не е сглобяем, който е произведен съгласно инструкциите или по изрично искане на потребителя, или в случай на продукт, който е ясно адаптиран към потребителя. В нашия уеб магазин това понастоящем се отнася за продуктите Love Note и Love Cards. Потребителят има възможност да провери готовия продукт в уебмагазина, преди да завърши поръчката, като с одобряването и поръчването му се задължава да приеме персонализирания продукт.

  1. Гаранция

8.1. Гаранция за аксесоари

В случай на дефектно изпълнение от страна на Доставчика на услуги, Потребителят може да предяви гаранционна претенция към Дружеството в съответствие с разпоредбите на Закон V от 2013 г. за Гражданския кодекс ("Граждански кодекс").

В случай на потребителски договор Потребителят, който е потребител, може да предяви своите гаранционни претенции в случай на дефектно изпълнение по време на двегодишния давностен срок от датата на получаване. След изтичането на двегодишния давностен срок Потребителят не може повече да упражнява правата си на рекламация за недостатъци. Ако предмет на договора между потребителя и предприятието са стоки втора употреба, давностният срок е една година.

В случай на договор с лице, което не е потребител, Потребителят може да упражни правата си за рекламация по време на давностния срок от една година от датата на получаване.

Потребителят може, по свой избор, да предяви следните претенции за гаранция на принадлежностите:

  • Той може да поиска ремонт или замяна, освен ако е невъзможно да се изпълни искането, избрано от Клиента, или би било свързано с непропорционални допълнителни разходи за предприятието в сравнение с изпълнението на друго негово искане.

  • Ако Клиентът не е могъл да поиска поправка или замяна (тъй като Доставчикът на услуги не е поел ангажимент да направи това или не е в състояние да го направи), Клиентът може да поиска пропорционално намаление на цената или Клиентът може да възложи поправката или замяната на дефекта от друга страна за сметка на предприятието, или, като крайна мярка, може да се откаже от договора. Не съществува право на отказ при незначителни дефекти.

Потребителят може да премине от едно гаранционно право към друго, но той поема разходите за преминаването, освен ако то не е оправдано или ако доставчикът на услуги не е посочил причина за това.

Потребителят е длъжен да уведоми Доставчика на услуги за дефекта незабавно след откриването му. Грешка, открита от Потребителя, се счита за съобщена незабавно, ако е съобщена в рамките на два (2) месеца от откриването на грешката. Потребителят носи отговорност за всички вреди, произтичащи от забавянето на уведомяването.

Потребителят може да предяви претенция за гаранция директно към Дружеството.

В случай на дефект, открит от Потребителя в рамките на шест месеца от изпълнението (т.е. доставката или приемането), се приема, че дефектът е съществувал към момента на изпълнението, освен ако тази презумпция не е несъвместима с естеството на дефекта или с естеството на продукта. Доставчикът на услуги се освобождава от гаранцията само ако обори тази презумпция, т.е. докаже, че дефектът на продукта е възникнал след доставката на потребителя. На тази основа Доставчикът на услуги не е длъжен да приеме рекламацията на Потребителя, ако може да докаже, че дефектът се дължи на неправилна употреба на продукта. Въпреки това, след изтичане на шест месеца от датата на изпълнение, тежестта на доказване се обръща, т.е. в случай на спор, тежестта на доказване е на Потребителя, който трябва да докаже, че дефектът е съществувал към момента на изпълнение.

8.2. Гаранция на продукта

Гаранцията на продукта може да възникне само в случай на дефект на движими вещи (продукт). В такъв случай Потребителят, който е потребител, може по свой избор да упражни правото си, посочено в точка 7.1, или да предяви претенции по продуктовата гаранция.

Като претенция по продуктова гаранция Потребителят може да поиска само ремонт или замяна на дефектния продукт.

Продуктът се счита за дефектен, ако не отговаря на изискванията за качество, които са били в сила към момента на пускането му на пазара, или ако не притежава характеристиките, описани от производителя.

Потребителят разполага със срок от две (2) години, считано от датата, на която продуктът е бил пуснат на пазара от производителя, за да предяви претенциите си за гаранция. След изтичането на този период той губи това право.

Потребителят може да упражни правото си на рекламация по гаранцията на продукта само срещу производителя или дистрибутора на движимата вещ.

В случай на претенция по продуктовата гаранция Потребителят трябва да докаже, че продуктът е дефектен.

Производителят (дистрибуторът) се освобождава от задължението си за продуктова гаранция само ако може да докаже, че

  • е произвела или пуснала на пазара продукта за цели, различни от нейната стопанска дейност, или

  • дефектът не е бил откриваем според състоянието на науката и техниката към момента на пускането на продукта на пазара, или

  • дефектът на продукта се дължи на прилагането на закон или на задължително изискване, наложено от публичен орган.

За да се възползва от освобождаването, производителят (дистрибуторът) трябва да докаже само една от горепосочените причини.

Един и същ дефект не може да доведе до претенция за гаранция на принадлежностите и до претенция за гаранция на продукта. Въпреки това, в случай на успешна гаранционна претенция за продукта, потребителят може да предяви претенция към производителя за заместващия продукт или ремонтираната част.

8.3. Добро състояние

Задължителната гаранция за някои потребителски стоки за дълготрайна употреба е регламентирана с Правителствено постановление 151/2003 (IX. 22.) за задължителната гаранция за някои потребителски стоки за дълготрайна употреба. Обхватът (предметът) на постановлението се отнася само за продукти, продавани по нов потребителски договор, сключен в Унгария, и изброени в приложението към постановлението.

Доставчикът на услуги предоставя на потребителя гаранционен талон за продуктите, за които се прилага задължението за гаранция.

Задължителният гаранционен срок за дълготрайните потребителски стоки, изброени в приложението към Правителствения регламент, може да бъде между 1 и 3 години, в зависимост от покупната цена на продукта, като започва да тече от датата на доставка на продукта на Потребителя или, ако монтажът се извършва от Доставчика на услуги или негов представител, от датата на монтажа.

Предприятието се освобождава от задължението си по гаранцията само ако докаже, че причината за дефекта е възникнала след изпълнението.

Потребителят не може да предявява едновременно и паралелно претенция за гаранция и претенция за гаранция или претенция за гаранция на продукта и претенция за гаранция за един и същ дефект, в противен случай Потребителят има права, произтичащи от гаранцията, независимо от правата, посочени в точки 7.1 и 7.2.

8.4. Изпълнение на гаранционни и гаранционни претенции

Потребителят може да предяви гаранционни претенции, като се свърже със следните данни за контакт:

Име. Giftery International Kft.

Адрес за кореспонденция. 1055 Budapest, Falk Miksa utca 28. 6/1 61-es csengő

Електронен адрес: info@sparkl.bg

  1. Възможности за прилагане

9.1 Място, време и начини за подаване на жалба

Потребителят може да подава жалби относно продукта или дейностите на Доставчика на услуги на следните данни за контакт:

Име: Giftery International Kft.

Адрес за кореспонденция: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 28. 6/1 bell 61

Адрес на електронна поща: info@sparkl.bg

Доставчикът на услуги, ако има възможност, незабавно отстранява устната жалба. Ако незабавното отстраняване на устното оплакване не е възможно поради естеството на оплакването или ако потребителят не е съгласен с разглеждането на оплакването, доставчикът на услуги съхранява запис на оплакването за период от пет години, заедно със своя отговор по същество на оплакването.

Доставчикът на услуги предоставя копие от записа на потребителя на място в случай на устна жалба, съобщена лично (на място), или, ако това не е възможно, в съответствие с правилата за писмени жалби, описани по-долу.

В случай на устна жалба, съобщена по телефона или чрез друга електронна комуникационна услуга, доставчикът на услуги изпраща копие от протокола на потребителя най-късно едновременно с отговора по същество.

Във всички останали случаи Доставчикът на услуги процедира в съответствие с правилата, приложими за писмени жалби.

Жалбите, регистрирани по телефона или чрез други средства за комуникация, се снабдяват от доставчика на услуги с уникален идентификатор, който улеснява последващото проследяване на жалбата.

Доставчикът на услуги отговаря на получената в писмен вид жалба в срок от 30 дни. Действие по този договор означава публикуване.

Ако жалбата бъде отхвърлена, Доставчикът на услуги информира Потребителя за причините за отхвърлянето.

  1. Други

10.1. ОУП, промяна на цените

Доставчикът на услуги може да променя настоящите ОУ, цените на продуктите, продавани на Уебсайта, и други цени, посочени на Уебсайта, по всяко време с необратимо действие, като промяната влиза в сила след публикуването й на Уебсайта и се прилага за сделките след влизането й в сила.

10.2 Технически ограничения

Покупката на Уебсайта предполага познаване и приемане от страна на Потребителя на възможностите и ограниченията на Интернет, по-специално по отношение на техническото изпълнение и грешките, които могат да възникнат. Доставчикът на услуги не носи отговорност в случай на неизправност на интернет мрежата, която възпрепятства функционирането на Уебсайта и покупката.

 Дата на влизане в сила на настоящите общи условия: 29 ноември 2023 г.